2013. május 23., csütörtök

2013 első métája


Csütörtökön, azaz 2013 május 23. Volt az idei első méta. Kezdése 16:00 volt betervezel, de lett belőle 16:15 is =)). Úgy döntöttem, hogy valamennyi métán kiválasztok 1 – 2 személyt akik a kérdéseimre fognak válaszolni. A kérdések métáról szólnak.


1. Kérdés: Mikor játszottal métát először és már akkor meg szeretted?

B.Barb i: Azt hiszem egy és fél éve és igenis tetszet.
V.Ati: Két éve és akkor nehéznek tűnt, de megszerettem
K.Kamil: nem tudom mikor játszottam először métát, de amikor először játszottam nagyon
H.Samu : először az egyik családos táborba és érdekesnek tartottam.
L.Erika: Iskolaudvaron, még amikor méhecske voltam (kicsi) és furának tartottam.
S.René : 2007-ben és mar akkor nagyon megtetszett.

2. Mondj, 2 okot miért szeretsz métát játszani:

B.Barb i: mert itt vannak a barátaim, és mert érdekes sport
V.Ati: jól kifulladok benne és erősödök tőle
K.Kamil: jó ütni és dobni
H.Samu : mert szeretek ütni és kedvelek sportolni
L.Erika: jó a társaság és nagyon egészséges
S.René : egyik kedvenc sportom és jó kikapcsolódás a szabadban.

3. Volt még 1 külön kérdésem a szervezőhöz: Nagy feladat métát szervezni?

S.René: Igen, főleg mivel sokan mást is csinálnak délutánként (foci,zene suli,otthon megszeretem segítenek). Nehéz hétről-hétre elérni, hogy a méták izgalmasak és változatosak legyenek. Ja, az időjárás miatt is sokat szívunk.

Köszönöm mindenkinek a válaszokat és mar várom a következő métát.

U.I.: Üsd, vágd nem apád Udvard-city a király.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése